10 TEMMUZ’a KADAR TATİLDEYİZ

Hırvatistan turistlere ne mi sunuyor?

Temiz deniz, güneş, ve taş( bazen de kum) 🙂

eee şimdi bu nerden çıktı derseniz, geçen hatunla konuşuyoruz Türkiye’yle kıyasladı Hırvatistan’ı; Türkiye’de deniz kum güneş’in yanında mutlaka yerel bir mutfak yada otantik bir  atmosfer de sunulduğundan bahsetti. Tabi biz yılladır aynı ülkede olduğumuzdan bu basit detayları göremiyoruz, dışardan bir göz her zaman daha  taze bir bakış açısına sahip…

Ama baktığın zaman onlardaki doğaya saygı ve temizlik bu güzel yerleri görmeye değer kılıyor.

Misal Pirovac mevkiinde tatilimizi geçiriyoruz ve burada sadece 1 tane otel var. Bütün tatilciler yazlıkçı ve karavan insanları… buradan 8 km ötede Vodica denen bir şehir’in büyük bir marinası var son model yatlar ve büyük gezi botları park ediyor.

Vodica dediklerine göre bizim bodrum gibiymiş. Yerli Ünlülerin yazlık mekanı…

Demek istediğim Vodica gelişmiş ama Pirovac gelişmemiş. Bilerek ve isteyerek burayı ve bunun gibi birçok kuçük yerleşim yerini yatırıma açmıyorlarmış…

İnanılmaz bişey… Bizde olsa harala gürele heryer betona boğulur…

Bu arada Pirovac Osmanlı döneminde Hırvatistan sahilindeki tek fethedilememiş yermiş. Osmanlılar buraya hiç girememişler
IMG_07684 gündür güneşlenip, yiyip içip yatıyoruz… Bize burada sponsorluk yapan Makedonyalı Arnavut  İbro (İbrahim) amcamıza sonsuz teşekkürlerimizi sunuyoruz. Kendisi dondurmayı çok seven bir dondurmacı. Plajda dondurma standı ve muhteşem yemekleri olan bir de restorantın sahibi… 🙂

Verdiği dondurm külahlarını denedikten sonra kendisine bitmeyen dondurmayı icat ettiğini belirttim. zira bir külah dondurmayla doymak mümkün 🙂

İBRO !!! :D

Mina da tatilin keyfini çıkaranlardan… 🙂

Mina 2015 yaz için cocuk manken de diyebiliriz :)

Vodica’dan bir akşam fotoğrafı…

Not: Görüşmek için bizi bekleyen yolumuzu gözleyen çiftlerimiz ve sevenlerimiz 11 temmuza kadar bizi izlemeye devam edin. 🙂